1.Algemeen
Deze voorwaarden zijn van toepassing op iedere actie, behandeling en transactie tussen Beauty-Tech en een cliënt, waarop Beauty-Tech deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet uitdrukkelijk en schriftelijk door partijen is afgeweken. De cliënt kan deze voorwaarden inzien via een link op onze website of op verzoek in de salon.
2.Inspanningen
Beauty-Tech zal behandelingen naar beste inzicht en vermogen uitvoeren, overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap en de op dat moment gangbare wetenschap. Beauty-Tech zal de cliënt vooraf informeren over de financiële gevolgen van wijzigingen of aanvullingen op de behandeling, alvorens deze van start gaan.
3.Kwaliteit & Tevredenheid
Kwaliteit en klanttevredenheid staan bij Beauty-Tech hoog in het vaandel.
4.Afspraken
•Client moet verhindering van een afspraak uiterlijk 48 uur van tevoren melden via telefoon/whatsapp of e-mail.
•De cliënt is te allen tijde verantwoordelijk voor het nakomen van de gemaakte afspraak. Bij annulering minder dan 48 uur voor de afspraak wordt 50% van de kosten in rekening gebracht. Bij het niet nakomen van de afspraak worden de volledige kosten in rekening gebracht.
•Indien de cliënt meer dan 15 minuten te laat is, behoudt Beauty-Tech zich het recht voor de behandeling in te korten of te annuleren, en het volledige bedrag alsnog in rekening te brengen.
•Annuleringen kunnen telefonisch/whatsapp of per e-mail worden doorgegeven.
5.Betaling
•Beauty-Tech vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten op de website. De genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Acties zijn geldig in de aangegeven looptijd.
•Betalingen dienen direct na afloop van de behandeling, of bij aankoop van producten, met pin of contant te worden voldaan. Betalingen via andere methoden (zoals creditcard of online betaling) zijn mogelijk indien aangegeven.
•Prijzen kunnen aangepast worden in geval van wijzigingen in de BTW-tarieven of andere noodzakelijke prijsaanpassingen, welke altijd vooraf gecommuniceerd zullen worden.
6.Persoonsgegevens & Privacy
•De cliënt voorziet Beauty-Tech van de noodzakelijke gegevens voor het uitvoeren van behandelingen. Deze gegevens worden opgenomen in een klantendossier.
• Beauty-Tech behandelt de persoonlijke gegevens van de cliënt conform de richtlijnen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens (AVG). De gegevens zullen niet verkocht of verhuurd worden aan derden zonder schriftelijke toestemming van de cliënt.
•Het e-mailadres van de cliënt kan gebruikt worden om nieuwsbrieven en informatie van Beauty-Tech te sturen, indien de cliënt hiervoor toestemming heeft gegeven.
7.Geheimhouding
Beauty-Tech is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die door de cliënt is gedeeld tijdens de behandeling. Dit geldt voor alle informatie die door de cliënt is verstrekt of die uit de aard van de behandeling voortvloeit. De geheimhouding vervalt indien Beauty-Tech op grond van wetgeving of een rechterlijke uitspraak verplicht is de informatie te verstrekken aan derden.
8.Aansprakelijkheid
•Beauty-Tech is niet aansprakelijk voor schade van welke aard dan ook, veroorzaakt doordat de cliënt onjuiste of onvolledige informatie heeft verstrekt over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werk- of vrijetijdsbesteding die van invloed kunnen zijn op de behandeling.
• Beauty-Tech is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt meebrengt naar de salon, tenzij dit het gevolg is van grove nalatigheid aan onze zijde.
9.Beschadiging & Diefstal
Beauty-Tech heeft het recht om de cliënt een schadevergoeding te eisen in geval van schade aan meubilair, apparatuur of producten veroorzaakt door de cliënt. In geval van diefstal wordt altijd aangifte gedaan bij de politie.
10.Klachten
•Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, dient deze binnen vijf werkdagen na ontdekking schriftelijk te worden ingediend bij Beauty-Tech.
•Beauty-Tech zal de klacht binnen vijf werkdagen beantwoorden en, indien de klacht gegrond is, de behandeling opnieuw uitvoeren of een andere passende oplossing aanbieden, tenzij dit voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden.
11.Behoorlijk Gedrag
•De cliënt dient zich te allen tijde op een respectvolle manier te gedragen in de salon, volgens algemeen aanvaarde normen.
•Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Beauty-Tech het recht de toegang tot de salon te weigeren, met opgave van redenen.
12.Restitutiebeleid
•Behandelingen en pakketten kunnen niet worden gerestitueerd, tenzij er sprake is van uitzonderlijke omstandigheden, zoals een ernstige ziekte. Dit moet schriftelijk worden aangetoond.
•Bij het aanschaffen van een behandeling of pakket geldt dat er geen restitutie mogelijk is als de cliënt besluit de behandeling of het pakket niet te vervolgen of niet volledig af te nemen.
•In geval van ziekte kan, in overleg, een behandeling worden verplaatst, maar een restitutie wordt niet verleend.
13.Recht
Op alle overeenkomsten tussen Beauty-Tech en de cliënt is het Nederlands recht van toepassing. In geval van onduidelijkheden of geschillen is de Nederlandse tekst van deze voorwaarden bepalend. De laatste gedeponeerde versie van deze voorwaarden is van toepassing op iedere overeenkomst, tenzij anders overeengekomen.